piątek, 4 września 2009

Podziękowania Dla Rodziców

Mirabeel dała przepisik na karteczkę "połamaną" więc nie mogłam się oprzeć, czekałam tylko na okazję. Znajomi ślub brali i poprosili mnie o pomoc, więc powstały takie oto podziękowania dla rodziców. Pierwsze pocieniowałam brązowym tuszem, ale jakoś za brudne wyszło jak na ślub więc poszło w kąt, a wygrała czystość ;)
Młodzi prosili o miejsce na kilka słów od siebie więc środeczek został wolny, obie kartki bardzo podobne.




Oczywiście kolejny raz w ruch poszły cudowne ćwieki i klej do wstążeczek od Ediego.

Ślicznie dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze, dziękuje że chce Wam się poświecić chwilę na kliknięcie kilku słów od siebie, dla mnie to naprawdę dużo.

Miłego weekendu życzę, ja jutro do pracy :/

20 komentarzy:

Castilia pisze...

Piękne podziękowania. Bardzo podoba mi się forma i widzialam ją już na paru blogach, ale nie umiem znaleźć szablonu albo sposobu wykonania. Kamilciu pomożesz?

Kamilcia_W pisze...

Aniu już wysłałam szablon na gg, dziękuję za odwiedziny :*

Zielonooka pisze...

wow!! śliczne, bardzo delikatne i eleganckie
baaaaaaardzo mi się podobają:)

ps miłego dnia w pracy:)

Kamilcia_W pisze...

Zielonooka dziękuję ślicznie :*
Miłego dnia

rudlis pisze...

Wspaniale Ci wyszły podziękowania :)
Chyba się skuszę na ten wzór...tylko kiedy na to czas znajdę ;)
Pozdrawiam:*

marikusia pisze...

Uwielbiam wszystko co wyjdzie spod Twych rączek :)

K.C. pisze...

pięknie Ci wyszłą ta karteczka!
Idealne podziękowania!

nirshya.dwbh pisze...

Kamilciu - wspaniałe podziękowania!!!

ScrappyBlueStones pisze...

Nie wiem jak wyglądała pierwsza, przybrudzona wersja, ale te kartki są pełne uroku - spokojne, rozświetlone, takie jak trzeba :)

solagne pisze...

cudowna w każdym calu

elianka pisze...

przepiękne!

OLIWKA pisze...

bardzo elegancko i świeżo Ł= pozdrawiam

Anna Zaprzelska pisze...

Cudowne podziękowania, takie delikatne, a jednocześnie szalenie eleganckie.

Zielonooka pisze...

zapraszam po odbiór wyróżnień:)

Maggie pisze...

Kamiliu, zaproszenia, przecudne ja tez prosze o szablon moje gg 5644020 :) pozdrawiam :)

Ania Włodarczyk vel Truskawka pisze...

Ojej, wczoraj widziałam już na jednymz oglądanych blogów taką wypasiona kartkę i zastanawiałam się, jak Wy to robicie, a tu kolejne takie cudeńko. Podziwiam!

i pozdrawiam :)

Zielonooka pisze...

zapraszam po odbiór wyróżnienia:D

Pejtoon pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Pejtoon pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

jeee dopadłam Cię Kamilciu :D w końcu :)
Bardzo mi się podoba Twój składaczek :) Muszę w końcu spróbować go zrobić! Zaraz spróbuję znaleźć szablonik ..