poniedziałek, 28 grudnia 2009

Święta 2009 i candy

Święta, święta i po świętach....., teraz przed nami Sylwester.
W Nowym Roku czeka na mnie sporo zmian:
- praca mgr oddana więc będzie obrona (właśnie powinnam robić prezentację),
- remont i rozbudowa domu, a co za tym idzie kolejna przeprowadzka,
- we wrzesniu ślub więc sporo pracy przed nami,
a co jeszcze...czas pokaże, mam nadzieje, że będą to tylko dobre rzeczy i tego będę się trzymała.

Tak jak mówiłam mam kilka karteczek, zrobione dzięki Ani i Patrycji :*






No i skrapuszko, ostało się tylko jedno z czterech



Chciałabym zaprosić Was również na candy:



Dziękuję za komentarze :*

7 komentarzy:

hela-maria pipień [sadowska] pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
hela-maria pipień [sadowska] pisze...

No to jeszcze raz, bo tamten komentarz usunęłam, bo mi się coś pokićkało.
Kamilcia cale mnóstwo zmian Cię czeka. Życzę wytrwałości, zdrowia i... wszystkiego co tylko najlepsze w kazdej dziedzinie zycia.

Zielona pisze...

Śliczne kartki!! Ale najładniejsze scrapuszko :P

elianka pisze...

Kamilcia- ciekawy i pełen wyzwań rok Cię czeka! Ale poradzisz sobie śpiewająco i jak burza :)


Kartki świetne, buziakiii

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Piękne kartki.
Trzymam kciuki, by w Nowym Roku wszystko szło sprawnie i po Twojej myśli.
I stawiam sobie wyzwanie by spotkać się w końcu z Wami, jak mąż zakończy edukowanie się w lutym :) Mam dla Ciebie ostrze do coluzzle - używasz go? :*

nirshya.dwbh pisze...

Ten nadchodzący rok będzie ciekawy, dużo wrażeń Cię czeka, ale będzie dobrze.

Bardzo ładne kartki, szczególnie niebieskie :love:

rudlis pisze...

Witaj w Nowym Roku!
Piękne karteczki :)

Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, radości, uśmiechu dnia codziennego oraz realizacji planów w Nowym 2010 Roku!