środa, 13 maja 2009

Kolorosfera nr 7

Pierwszy raz postanowiłam spróbować swoich sił w zabawie ze Scrap Lab'em,
jakoś papier sam podsunął się pod palce i powstała kartelucha, dodałam troszkę swoich kolorów.
Pomysł na napis już dawno spodobał mi się u Mirabeel
i dziś przydała się ta inspiracja, także Agnieszko
bardzooooo dziękuję :*

Temat:


Moja interpretacja:



Mam w zanadrzu kilka prac z zeszłego tygodnia ale muszę najpierw odzyskać zdjęcia,
być może nowa notka będzie jeszcze dziś :)

PS. Martyna naprawdę nie mam pojęcia jak to się stało, że mam tak "szeroko" na blogu,
taki szablon wybrałam.

5 komentarzy:

Martyna pisze...

Piękna karteczka!

elianka pisze...

śliczna!

Malgwa pisze...

Piękna interpretacja...

white.sheep pisze...

jak dla mnie zadanie wykonane w 200% :)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

O jak kolorowa i wiosennie! Piękna karteczka