wtorek, 11 sierpnia 2009

Ankieta

Dziewczyny nie wiem jak jest u Was, ale mi brakuje pudełek z tektury falistej o wymiarach mniej więcej 22x22x4[cm], które miesiłyby moje Księgi dla gości weselnych. Ja z albumami słabo stoję, ale wiem że Wy robicie takie o wymiarach 20x20. Napisałam do producenta takich opakowań i to odpowiedz: "Tak, możemy wyprodukować każdy rozmiar i rodzaj pudelka.
Pudelka fasonowe na indywidualne rozmiary produkuje się tylko przy
zapotrzebowaniu na duże ilości ze względu na znaczny koszt wykrojnika.
Proszę określić jaka ilość Państwa interesuje."
Dziś napisałam zapytanie co oznacza dla nich pojęcie "dużych ilości" bo dla jednego 100 to dużo dla innego 10000.

Pudełka, o których mowa miałby format taki jak w poście poniżej, tylko oczywiście inną wielkość.

Chciałabym prosić Was o głos w ankiecie (po prawej stronie bloga), bo może tak naprawdę to zbyteczna praca.
Nie mam z tego żadnych korzyści, chciałabym tylko przedstawić wyniki producentowi oczywiście o ile będę miała pewność, czy rzeczywiście jest to potrzebne.
Jeżeli zaznaczycie odpowiedz nr3 poproszę o wpisanie w komentarzach o jakim formacie myślicie.

Na koniec moja wielka prośba, powiadomcie innych o ankiecie ;)

Pozdrawiam

4 komentarze:

Zielonooka pisze...

zajrzyj tu http://www.kartonoweopakowania.pl/ moze oni dla Ciebie zrobią

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Ja kupuję pudełka na allegro od użykownika/firmy "Bez pudła", używam pudełek 32x32x4 takich jak na pizzę, mieszą sie w nim albumy 30x30, albumy w formacie A4, ale tego typu pudeł używam wyłącznie do wysyłki, pudełka służące jako opakowanie ozdobne wykonuję sama.

Kamilcia_W pisze...

Aga to myślimy o tym samym producencie, no właśnie zauważyłam do do albumów 30x30 są ale ja postaram się powalczyć też o te troszkę mniejsze.

UHK Gallery pisze...

Zagłosowałam na tak, ale teraz sobie tak myślę, że jeśli album ma 20 na 20 to pudełko chyba musi byc ciut większe co????, żeby się zmieścił....