środa, 5 sierpnia 2009

Spodzienie

Karteczki już ponad miesiąc mają swoich małych właścicieli...chyba wszyscy się przyzwyczaili do mojego spóźniania. Inspirowane kartkami Agnieszki, format naprawdę jest super, dziękuje :*

Pierwsza na narodziny Jonatana, synka mojej kuzynki.


Oto ten mały mężczyzna, mam nadzieje że rodzice się nie pogniewają za wstawianie zdjęcia bez pozwolenia, ale przecież takie cudeńko to trzeba pokazać światu :D


Druga dla małego Kacperka.



Ustawiłam się też w kolejce po cukierki do Barberelli, takich słodziaków nie można minąć bokiem.

6 komentarzy:

Zielonooka pisze...

urocze są te karteczki:)

mamuta pisze...

Słodziaszne galotki :*

Anonimowy pisze...

Oczywiście że możesz pokazać mojego słodziaka, karteczka na żywo jeszcze piękniejsza. Zdolną mam kuzynkę ;))

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Piękne Kamilko spodzianki i takie mocno chłopackie - jak mówi Szymon.

rafija pisze...

siwetne gatki!
ja zrobilam sukienki , a do gaci jeszcze jakos mi sie nie udalo zabrac...
pozdr serdecznie

ARIZOONA pisze...

Słodziutkie maleństwo tak jak i karteczki :)