poniedziałek, 25 stycznia 2010

Leniwiec

Ja nadal nic nowego nie robię, mimo że na brak czasu jakoś wyjątkowo nie powinnam narzekać.
Etap edukacji zamknięty, te kilka literek przed nazwiskiem zdobyte Jupiiiii !!!!
W pracy z okazji zimy zdecydowanie luźniej, a mi po prostu nic się nie chce.
Codziennie szukam inspiracji i nawet mam sporo projektów do wykonania, ale chęci brak. Stwierdziłam, że to dobra okazja żeby dorzucić na bloga kolejne "starocie", takie z początku jesieni.

Księga Gości, okładka z papieru bawełnianego


Skromniutki album na zdjęcia ślubne


Kryształkowy ćwiek od Ediego.

Dziękuje za odwiedziny :*

7 komentarzy:

Zielonooka pisze...

ooooooooooo gratuluję tych literek przed nazwiskiem:D
bardzo podoba mi się ta księga gości, jest taka delikatna:)
pozdrawiam:))

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Przede wszystkim ogromne uściski i gratulacje z powodu literek :*
A rzeczy, które pokazujesz są prześliczne. Buziaki :*

Kreffcik pisze...

;)

Bewix - Bea pisze...

gratuluje, gratuluje milo sie czyta, ze jakis etap zycia zakonczony...pozdrawaim

Martyna pisze...

Gratulacje! Pogoń leniwca precz!

nirshya.dwbh pisze...

bardzo ładne!

Zapraszam Kamilciu do mnie po skromne wyróżnienie

qrcza-k pisze...

Albumy przepiękne, zapraszam po wyróznienie