poniedziałek, 1 lutego 2010

Wyróżnienia i karteczka

Na samym początku dziękuje całym serduchem za gratulacje i wszystkie miłe słowa w ostatnich komentarzach :*
Dodatkowym zastrzykiem energii w zeszłym tygodniu były wyróżnienia, które dostałam od Julity

oraz od Sylwii zwanej Q-rczak

DZIĘKUJĘ!!!!!

Wyróżnienia te chciałabym przekazać:
Mojej Aguli-Babuli, która nie ma swojego bloga, a robi śliczne karteluchy :*
Ani i Patrycji
bo są blisko i uwielbiam nasze spotkania ;)
Rudlis
bo nawet o tym nie wie, a motywuje mnie do pracy,
niedługo się o tym przekona
Zielonookiej bo zawsze można na nią liczyć
Oraz moim Stonkom: Katasiaczkowi, Elince, Solince i Martynie bo były i są!!!

Cholerka czuję się jak na rozdaniu Oskarów, ale nie mam często okazji im podziękować.

Zanim pokażę coś nowego mam jeszcze ostatnią zaległą kartkę, z listopada, urodzinowa.



Kartka robiona ekspresowo i niestety nie dostała obciążenia więc się delikatnie pofalowała, nieładnie, ale już tak została.
Na zdjęciu właściciel karteczki w koszulce prezentowej tez od nas.

7 komentarzy:

Agata Travelling backpack pisze...

Gratuluję wyróżnień!

Karteczka i koszulka bardzo mi się podobają!! Świetne pomysły!

perelka111 pisze...

gratuluje wyroznien:0koszulka i karteczka bardzo fajne:)

Anonimowy pisze...

KAmiś ty wiesz:P

Zielonooka pisze...

Bardzo Ci dziękuję {zawstydzona}:*
i gratuluję zasłużonych wyróżnień:))
A tak poza tym karteczka jest świetna a koszulka śmiechowa:D

Joanna Oborska pisze...

Kartka świetna! Super dobrałaś kolory.
Gratuluję wyróżnień :)

rudlis pisze...

Gratuluję wyróżnień :*
Miło mi, że mnie wyróżniłaś ;) Jestem ciekawa w jaki sposób motywuję Cię do pracy? ;)
Pozdrawiam ciepło:***

Ania Włodarczyk vel Truskawka pisze...

:))) Fajna koszulka!